4 تبلت توپ مناسب بازی برای گیمرها
4 تبلت توپ مناسب بازی برای گیمرها
جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 3:44 بعد از ظهر | بازدید : 760 | نویسنده : ایلیا کامی | ( نظرات )


1) Nvidia Shield tablet


این یک تبلت 8 اینچی با سیستم عامل Android است. در واقع این تبلت ترکیبی است از Nvidia Shield و EVGA Tegra Note . این تبلت طراحی بسیار زیبایی دارد که به همراه سخت افزار بسیار قوی آن بدون شک بهترین گزینه برای بازی کردن است. اسپیکر‌های این تبلت در جلوی آن قرار دارند و همچنین صفحه نمایش آن وضوح مناسبی دارد. قیمت کنترلر این دستگاه نیز در آمریکا 59 دلار است و به صورت جداگانه به فروش می رسد. همچنین این تبلت دارای قابلیت اتصال به تلویزیون نیز می باشد.


2) Nvidia Shield


این دستگاه اولین تبلت انویدیا مخصوص بازی است که دارای سیستم عامل اندروید 4.2 می باشد و همچنین پردازنده  Tegra 4 در درون آن جای دارد که باعث افزایش سرعت این تبلت و مناسب نشان دادنش به عنوان برترین تبلت‌های مخصوص بازی است.

صفحه نمایش این تبلت نیز به صورت تاشو از روی کنترلر بلند می شود و روبه روی کاربر قرار می گیرد. در واقع کنترلر و نمایشگر از هم جدا نشدنی هستند.

3) Apple iPad Mini Retina


سه دلیل مهم وجود دارد که این تبلت در چنین جایگاه ویژه ای قرار گرفته است. اول وجود تراشه A7 که از تمامی‌ پردازنده‌های موجود در موبایل‌ها قوی تر است. دوم سایز کوچک این تبلت باعث می شود که هنگام بازی بتوان آن را به راحتی در دست گرفت و یا تکان داد. سوم هم خود App Store است که با بازی‌ها و نرم افزار‌های فوق العاده خود از این دستگاه پشتیبانی می کند.

4) iPad Air


این تبلت نیز یکی از سریع ترین تبلت‌ها است. به همین دلیل نیز در این لیست دارای جایگاه والایی است. البته مانند دلیل گفته شده در قسمت iPad Mini این تبلت نیز پشتیبانی اپل استور را با بازی‌ها و نرم افزار‌های خود دارد. البته از این لحاظ تفاوت زیادی بین بازی‌های موجود در گوگل پلی و اپل استور وجود ندارد ولی در مقایسه با سیستم عامل‌های دیگر، وجود یکی از این دو سیستم عامل در تبلت‌ها، جزو مزیت‌های آن دستگاه برای بازی کردن می شود.

5)  EVGA Tegra Note 7


این دستگاه قلم فوق العاده ای دارد. البته با وجود کارایی‌های بسیار فراوان و طراحی خوب آن، باز هم به پای قلم سری Note سامسونگ نمی رسد.

با این وجود قلم خیلی به درد بازی کردن با تبلت نمی خورد و چیزی که بیشتر باعث معرفی این تبلت به عنوان بهترین‌ها است، این نکته است که این تبلت دارای پردازنده  1.8 گیگاهرتزی Tegra 4 می باشد.

 

 

 

منبع :http://www.gsmaria.com




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست








می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
v0201
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 96
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 70
:: باردید دیروز : 121
:: بازدید هفته : 314
:: بازدید ماه : 294
:: بازدید سال : 1899
:: بازدید کلی : 41218